یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
حکیمی‌فر

حوزه/حجت الاسلام حکیمی‌فر گفت: هرنوع تهدید و توهین به مراجع تقلید توهین به همه مسلمانان به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حکیمی فر درخطبه های نمازجمعه ۲۰مهر شهردندی، اظهار داشت: هرنوع تهدید و توهین به مراجع تقلید توهین به همه مسلمانان به شمار می‌آید و ما اقدام تروریستی رسانه‌های رژیم صهیونیستی درخصوص تهدید به ترور آیت الله العظمی سیستانی را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه دندی با اشاره به سالگرد عملیات بزرگ حماس با نام طوفان الاقصی، یادآور شد: طوفان الاقصی خط بطلانی بر هیمنه پوشالی رژیم کودک کش اسرائیل که بیش از ۷۰سال بر سرزمین فلسطین پیله بسته، بود.

وی به عقب گرد ۷۰ساله رژیم کودکش در نتیجه عملیات طوفان الاقصی و عملیات‌های مقاومت برپیکره عنکبوتی اسرائیل اشاره کرد و یادآور شد: استیصال و فروریختن ابّهت پوشالی دشمن صهیونیستی در برابر پیامدهای عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق ۱و ۲، تداوم مقاومت مردم غزه و لبنان، حملات مستمر، مؤثر و هوشمندانه‌ی جبهه مقاومت و نگرانی فزاینده رژیم از شرایط امنیتی شکننده و خیز موج اعتراضات باعث شده تا مهم‌ترین دغدغه‌ این شجره خبیثه، حفظ موجودیّت خود باشد.

حجت الاسلام حکیمی‌فر، با بیان اینکه مجاهدین مقاومت اسلامی با تأسی از معارف الهی با دشمنان خدا می‌جنگند، خاطرنشان کرد: معارف دینی به عنوان موتور پیشران مجاهدان اسلامی همواره نقشی تعیین‌کننده در ایجاد و ابقاء حرکت‌های اسلامی ایفا نموده است.

وی تصریح کرد: اعتقاد و عمل عمومی بر اساس این آموزه‌ها از یک سو، و فهم مشترک همه اعضا شبکه از این موارد از سوی دیگر، موجب تداوم حرکت تشکل‌های اسلامی حتی پس از فقدان رهبران می‌باشد.

امام جمعه دندی، باردیگر به همدستی آمریکا، انگلیس و آلمان و فرانسه در جنایات باند تروریستی نتانیاهو تأکید کرد و گفت: دنیا باید فکری برای جنایتکارانی که تحت لوای سازمان‌های بین المللی دست به نسل‌کشی می‌زنند را بگیرند، مردم نباید داستان هیتلر را در کتاب‌ها بخوانند فقط کافی است تلویزیون‌های خود را روشن و آن را بصورت زنده و مستقیم از غزه و لبنان ببینند.

وی در ادامه از تلاش‌های وزیر امور خارجه برای اجرایی کردن فرامین رهبری در متحد کردن مسلمانان برای مقابله با رژیم سفاک صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه دندی همچنین از صدا و سیما به جهت تولید برنامه‌های تبیینی و آگاهی بخشی در خصوص طوفان الاقصی و اثرات آن بر نابودی اسرائیل، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha